Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Spräcker myten – så vill millennials shoppa

Publicerad: 25 november 2016, 10:23

Foto: Bigstock

En ny undersökning bland 13 000 unga i tolv länder utmanar myter om hur dagens unga konsumerar, lever och arbetar.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeShopping

Millennials (personer mellan 22-29 år) ligger i framkant när det gäller att använda teknik.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningModeShopping

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev