Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Snabba förändringen – i kraven på kundmötet: ”Spiken i kistan för cowboy-säljaren”

Publicerad: 31 januari 2022, 10:10

Foto: Getty

Kundmötet i retail ser ungefär likadant ut som förra året – men för kunden finns det en tydlig faktor som har blivit viktigare. Det visar Kundmötesbarometern från Custitude. ”Det är en superviktig insikt”, säger Custitudes vd Lotta Eriksson. Här berättar hon allt om kundernas nya krav, hur du möter behoven – och unika siffror som visar hur mycket ett ”hej” faktiskt betyder för konverteringen.


Ämnen i artikeln:

Kundkundrelation

LÄS MER: Stor undersökning: De får bäst betyg för kundmötet – toppduon utklassar konkurrenterna 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kundkundrelation

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev