måndag25 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Så slipar Specsavers kundmötet: ”Om du inte mäter detaljer blir det lätt flummigt”

Publicerad: 12 december 2018, 12:13

Att sälja glasögon handlar inte bara om pris, bågar och slipstyrka. Utan ett strukturerat och genomtänkt kundmöte blir försäljningen kortsynt och oengagerad. ”Jag ser allt med retail-ögon”, säger Sara Ek som driver Specsavers butik på Sveavägen i Stockholm.

Ämnen i artikeln:

SpecsaversAccessoarer

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Bild 1/2  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev