Kundmöte
Så slipar Specsavers kundmötet: ”Om du inte mäter detaljer blir det lätt flummigt”
Publicerad: 12 december 2018, 12:13
Att sälja glasögon handlar inte bara om pris, bågar och slipstyrka. Utan ett strukturerat och genomtänkt kundmöte blir försäljningen kortsynt och oengagerad. ”Jag ser allt med retail-ögon”, säger Sara Ek som driver Specsavers butik på Sveavägen i Stockholm.
Bild 1/2
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.