lördag10 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Så gör mästaren på kundmöte – här är ettans hetaste tips: ”Ska fungera friktionsfritt”

Publicerad: 21 mars 2023, 08:42

Charlotte Månsson och Tele2:s labb-butik i Täby Centrum.

Foto: Pressbilder

När Better Business nyligen presenterade sitt CX Index för 2022 stod det klart att telekomjätten hamnar i topp. Nu berättar segraren om framgångsreceptet. ”Det här är inget trolleri eller något som händer av en slump.”

Ämnen i artikeln:

Detaljhandeln

Loke Westberg

loke.westberg@bonniernews.se


Efter 500 butiksbesök hos 100 olika kedjor korade mystery shopping-företaget Better Business nyligen kedjorna med det bästa kundmötet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev