Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Retailstrategens läxa till branschen: ”De som inte har investerat i relevans ryker först”

Publicerad: 18 juni 2020, 08:12

Hälften av konsumenterna tänker undvika köpcentrum när restriktionerna lättar. Det visar amerikanska siffror. Men livet efter corona handlar precis som förut om att vara relevant. ”Om du inte har rätt affärsidé är det ändå bara en tidsfråga innan du är ute ur marknaden”, säger retailstrategen Magnus Ohlsson.


Ämnen i artikeln:

Kjell & CompanyLexingtonDetaljhandelnCoronaKundbeteende

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev