Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Retailpodden: Så undviker du den viktigaste missen i mötet med kunden

Publicerad: 9 januari 2020, 10:47

Vilken är den vanligaste missen i mötet med kunden? Och hur gör du för att inte upprepa misstaget? Det reder Jon Lööf  ut i veckans avsnitt av Retailpodden tillsammans med Sofia Valentin, grundare av CX First.


Kundbemötande är ett av handelns hetaste buzzword. Men vad är ett bra kundmöte, och vad är en positiv kundresa?
Det diskuterar Jon Lööf tillsammans med Sofia Valentin, grundare av CX First. Hennes bolag jobbar med att ta fram säljprocesser baserat på fakta för att skapa just den positiva kundupplevelsen.
I avsnittet diskuteras också den fysiska butikens roll i framtiden.

Här kan du lyssna på Retailpodden!

Missat tidigare avsnitt – lyssna här:

Avsnitt 1: Jenny Winbom – Vem är rädd för Amazon?

Avsnitt 2: Cate Trotter – Vad händer i retail?

Avsnitt 3: Henrik Hansen – Expandera din e-handel utomlands

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev