Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Polarn o Pyret gynnar sina mest lojala kunder – börjar jobba med medlemsnivåer

Publicerad: 25 augusti 2017, 06:20

Polarn o Pyret uppmärksammar sina lojalaste kunder lite extra. ”Vi ökar kundupplevelsen på individnivå”, säger Åsa Axelsson, CRM-chef.


Ämnen i artikeln:

ModePolarn O. Pyret

Polarn o Pyret har valt att dela in sin kundgrupp i två nivåer. Det för att uppmärksamma och belöna sina mest lojala kunder. Syftet är att öka kundupplevelsen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModePolarn O. Pyret

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News