Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Pålästa kunder ger mesigare säljare: ”Man är rädd att vara för pushig”

Publicerad: 12 april 2018, 08:30

Foto: Shutterstock

Säljarna i handeln blir trevligare och kunnigare men fegare när det gäller att prata för produkter och ge förslag. ”Man inser att kunskap och bemötande är viktigt men man är onödigt rädd för att vara pushig”, säger Robert Eriksson, grundare av Daymaker.


Ämnen i artikeln:

Daymaker

Läs mer: Hela listan: Här är kedjorna med bäst – och sämst – kundmöte

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Daymaker

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News