Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Ny studie: Så blir du kompis med kunden

Publicerad: 20 augusti 2019, 08:25

Foto: Shutterstock

Gärna snabbt och personligt – men inte till priset av bristande integritet och säkerhet. Verizon har i en ny undersökning kartlagt vad konsumenter tycker är viktigt för att bygga varaktiga relationer med ett varumärke. Här är nyckelresultaten.


Ämnen i artikeln:

kundrelation

Rätt upplevelser är avgörande för att kunden väljer dig framför konkurrenterna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

kundrelation

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev