Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Kundmötet har blivit bättre – alla betygen

Publicerad: 15 januari 2014, 12:10

Kundbemötandet i detaljhandeln har blivit bättre. Här är betygen för över 100 av landets största butikskedjor.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeSkor

Butikskedjorna blir allt bättre på att ta hand om sina kunder. Det visar de undersökningar som Daymaker gör med hjälp av mystery shopping.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningModeSkor

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev