Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Konsumentundersökning: Här är butikerna som är bäst på att ta hand om kunden

Publicerad: 1 oktober 2021, 09:22

Två nykomlingar placerar sig direkt i toppen när Kundempatiindex presenterar sina nya resultat för hemelektronik-, bygg- och gör det själv-handeln. Och bland hemelektronikkedjornas är det två av branschens jättar som tar revansch. ”De höjde sig en hygglig bit från förra året och har kommit ikapp de andra”, säger Michael Dahl, strategikonsult på Index House.


Ämnen i artikeln:

KundempatiBolistInetkundrelation

I kundempatiindex för tredje kvartalet 2021 har Index House tittat närmare på varumärken inom hemelektronik och inom hem- och hushållsprodukter. Bland hemelektronikkedjorna finns Inet med i mätningarna för första gången

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev