Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Kedjorna som lyckas fånga en av landets köpstarkaste grupper

Publicerad: 3 maj 2017, 09:16

”Kvinnorna mitt i livet” är många, köpstarka och gillar att shoppa. ”De är en underskattad målgrupp”, säger Anders Bülow, vd för Mellby Gård Industri, som ligger bakom Flash, Smarteyes och Kappahl. Här är deras favoritbutiker.


Ämnen i artikeln:

AccessoarerKläderJoySmarteyesSpecsavers

Det finns 900 000 kvinnor mellan 50 och 64 år i Sverige, med en förvärvsinkomst på i genomsnitt 314 000 kronor. De är yrkesverksamma och i många fall har barnen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News