Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Kedjorna som är bäst på kundbemötande

Publicerad: 28 januari 2015, 08:50

Svenska Hem, G-star, Naturkompaniet och mobilföretaget 3 får högst betyg i Daymakers mystery shopping-undersökning. Kvartetten slutar på en total måluppfyllelse på 85 procent.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeKläderG-Star

Ett par stora förändringar syns i Daymakers årliga index över de svenska butikskedjornas kundbemötande.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News