Kundmöte
Jysks vd vill att branschen agerar mot oschyssta kunder: ”Gemensamt ansvar”
Publicerad: 15 oktober 2019, 11:30
Får man bete sig hur man vill mot butikspersonal? Johan Sjödin, vd för Jysk, ställer frågan och har fått ett enormt gensvar. Han anser att frågan måste lyftas och att det är hög tid att branschen tar krafttag för att rusta medarbetare för hur ohövliga kunder kan hanteras.
Johan Sjödin var i en butik på Arlanda som privatperson och berättade om händelsen på Linked in:
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.