Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Faktorerna du inte får missa – om du vill locka Generation Z

Publicerad: 31 augusti 2020, 11:45

När morgondagens köpstarka generation växer upp behöver handeln anpassa sig efter ett nytt köpbeteende. För att fånga generation Z gäller det att satsa på digitalisering och trovärdighet. ”De vill kunna stå för sina köp och känna att företagen som de handlar från har bra värderingar”, säger Tobias Lindh som är Nordenchef för Adyen.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News