Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Experttips – så hittar du vägen till kundens hjärta: ”Empati är en muskel som kan tränas”

Publicerad: 8 oktober 2021, 09:34

Michael Dahl har samlat sina erfarenheter om kundempati – och släppt en bok om ämnet.

Michael Dahl är mannen som har fört upp begreppet kundempati på detaljhandelsagendan. Nu släpper han en bok om ämnet. Här berättar han om varför han skrev boken och tipsar om hur ditt företag kan bli mer kundempatiskt. ”Har du en empatisk ledning och empatiska människor blir det också ett bättre företag ut mot kund”, säger han.


Ämnen i artikeln:

KundempatiKundbeteendekundrelation

I ett och ett halvt år har Michael Dahl arbetat med kundempati, dels med Index House Kundempatiindex och dels med sin blogg Empatibloggen. Nu har han dessutom skrivit en bok

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev