Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Experternas nya bok ger insikt i kundmötet: ”Viktigare än någonsin”

Publicerad: 10 september 2021, 09:25

Att möta kunder på rätt sätt kan göra enorm skillnad – inte minst i spåren efter pandemin. Det vill Lotta Eriksson och Lisa Ekström belysa i en ny bok. Här ger Lotta Eriksson sitt absolut bästa kundmötestips. ”Det är kanske den fysiska butikens största utmaning just nu”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

kundrelation

Både Lotta Eriksson och Lisa Ekström har mångårig erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

kundrelation

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News