Kundmöte
Experternas bästa tips: Så skapar du ett grymt kundmöte
Publicerad: 25 september 2020, 07:18
Bra kundmöten handlar om ledning – men också träning och ork. Market frågade åtta experter om kundmötets betydelse under och efter pandemin. ”Kundmötet är fortfarande den mest kraftfulla beröringspunkten vi har mellan köpare och säljare”, säger Arvid Axland på Pool kommunikationsbyrå.
Ämnen i artikeln:
DetaljhandelnDet har skrivits spaltkilometer om betydelsen av bra kundmöten, och varje tillfrågad detaljist har betonat att det är ledningsgruppens viktigaste fråga.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.