fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Experternas bästa tips: Så skapar du ett grymt kundmöte

Publicerad: 25 september 2020, 07:18

Bra kundmöten handlar om ledning – men också träning och ork. Market frågade åtta experter om kundmötets betydelse under och efter pandemin. ”Kundmötet är fortfarande den mest kraftfulla beröringspunkten vi har mellan köpare och säljare”, säger Arvid Axland på Pool kommunikationsbyrå.

Ämnen i artikeln:

Detaljhandeln

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Det har skrivits spaltkilometer om betydelsen av bra kundmöten, och varje tillfrågad detaljist har betonat att det är ledningsgruppens viktigaste fråga.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev