Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Expertens bästa tips – så möter du kundernas nya krav: ”Det finns världens chans”

Publicerad: 22 oktober 2021, 08:25

Handeln jublar när konsumenterna återvänder till de fysiska butikerna. Samtidigt finns en osäkerhet i hur säljarna ska bete sig efter ett och halvt år på sparlåga. ”Alla är lite nybörjare igen men nu har man världens chans att skapa en snackis som gynnar både butiken och varumärket”, säger Lotta Eriksson, vd för Custitude. Här delar hon med sig av sina bästa tips till Markets läsare.


Ämnen i artikeln:

KundbeteendeButik

Klimatet för kundbemötande förändrades fundamentalt under pandemin. Många säljare drog sig undan bakom trygga plastskydd i kassan och fick manövrera försiktigt för att hålla rätt avstånd till de kunder som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KundbeteendeButik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev