Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

De har vässat kundmötet mest

Publicerad: 15 januari 2014, 12:29

Foto: Daniel Norman

Kundbemötandet har under det senaste året blivit bättre i vissa kedjor – och sämre i andra. Hur ser det ut i din kedja? Här är svaren från Daymakers mystery shopping.


Ämnen i artikeln:

Heminredning

Många butikskedjor har under det senaste året blivit bättre på att ta hand om sina kunder. Men samtidigt har många blivit sämre på att säga hej till kunderna och aktivt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Heminredning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News