Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Cellbes möblerar om – för att kunna sätta ännu större fokus på kunden

Publicerad: 21 april 2021, 12:22

Cellbes vill sätta ännu mer fokus på kunden. Därför har e-handlaren genomfört en omorganisation där flera funktioner samlats under ett och samma paraply. ”Vi vill jobba mer kundanpassat och datadrivet för att säkra en tydlig röd tråd”, säger vd Charlotte Nordén.


Ämnen i artikeln:

ModeCellbesOmorganisation

Cellbes har samlat funktionerna för marknad, e-handel, sälj och kundtjänst i en ny kommersiell enhet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeCellbesOmorganisation

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News