Kundmöte
Branschen kraftsamlar: ”Ett dåligt kundintryck kan sänka ett helt köpcentrum”
Publicerad: 20 mars 2019, 13:59
Digitaliseringens friska vindar drar över retailindustrin. Nu kraftsamlar de svenska köpcentrumen för att möta den snabba förändringen – genom att plocka in en supersäljare. ”Vi vill ge våra medlemmar relevanta verktyg för att de ska kunna fortsätta utvecklas”, säger Kajsa Hernell, vd på NCSC.
Ämnen i artikeln:
NCSCLäs mer: Superlista: 106 kedjor med bäst och sämst kundmöten
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.