Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Branschen kraftsamlar: ”Ett dåligt kundintryck kan sänka ett helt köpcentrum”

Publicerad: 20 mars 2019, 13:59

Digitaliseringens friska vindar drar över retailindustrin. Nu kraftsamlar de svenska köpcentrumen för att möta den snabba förändringen – genom att plocka in en supersäljare. ”Vi vill ge våra medlemmar relevanta verktyg för att de ska kunna fortsätta utvecklas”, säger Kajsa Hernell, vd på NCSC.


Ämnen i artikeln:

NCSC

Läs mer: Superlista: 106 kedjor med bäst och sämst kundmöten

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NCSC

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News