Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Varuhusets herravdelning golvar kunderna – med extrema digitalhögtalare

Publicerad: 28 april 2018, 05:10

En ljudlekstuga eller ett tidsfördriv för den teknikintresserade? Mitt i herravdelningen på varuhuset Printemps i centrala Paris finns en inglasad ljudhubb. Här demonstreras en avancerad musikanläggning – medan den shoppande kunden vilar benen.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikUpplevelser

När anrika varuhuset Printemps på Boulevard Haussmann i Paris började det omfattande arbetet med att bygga om sina två, gigantiska fastigheter för några år sedan var en storsatsning på de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikUpplevelser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News