Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Talande speglar finns inte bara i sagans värld – här testar H&M interaktiv lösning

Publicerad: 15 maj 2018, 11:33

Här är H&M:s nya grepp. I butiken vid Times Square i New York testar kedjan en interaktiv spegel som kunden kan prata med.


Ämnen i artikeln:

ModeH&MUpplevelser

”Spegel, spegel på väggen där”. Precis som i sagorna har  H&M tillsammans med Microsoft, Ombori och Visual Art utvecklat en teknik som gör att en spegel genom röst- och ansiktsigenkänning

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&MUpplevelser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News