torsdag28 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Premiärerna avlöser varandra i London. Market besöker bland annat Lacostes samarbete med Netflix, Anya Hindmarchs minivaruhus, Uniqlos flaggskepp och Sephoras nya skönhetstempel.

Foto: Nina Granberg Melin och pressbild

Stor bildspecial: Kolla in de hetaste nya butikerna i London

LONDON. Butiksöppningarna står som spön i backen när London nu återhämtar sig efter pandemin. Och det sparas inte på krutet för att locka kräsna londonbor och turister. Häng med Market på en rundtur i de hetaste nya butikerna – från stilrena skönhetsmeckat och hajpade träningsdestinationerna till Kim Kardashians underkläder och ”världen minsta varuhus”.

Publicerad: 17 augusti 2023, 11:02

Nina Granberg Melin

redaktionen@market.se

För London var pandemin ett stålbad av aldrig skådat slag. Både britter och turister försvann från de stora, kända butiksstråken. Lägg därtill ökade kostnader och onlineshoppingen som förändrar handeln

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Market InsightsUniqloButikPop upUpplevelser

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev