Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Service-gurun om vägen till lojalare kunder – och sin egen oväntade favorithandlare

Publicerad: 19 september 2019, 07:04

Generellt har servicen blivit bättre de senaste tio åren. Men det går alltid att snäppa upp den. Framför allt gäller det att hela tiden överträffa förväntningarna. Det är den amerikanska service-gurun Shep Hykens budskap till Markets läsare – och han avslöjar dessutom vilket detaljhandelsföretag som är hans favorit.


Ämnen i artikeln:

ServiceAmazon

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ServiceAmazon

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev