Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Så vill H&M revolutionera kundupplevelsen: röststyrd stylist och hologram

Publicerad: 5 juni 2018, 06:15

En röststyrd stylist och en hologramupplevelse i världsklass. Det utlovar H&M-gruppen när den i dag lanserar två nya tech-funktioner. ”Skapa extraordinära kundupplevelser”, säger Elin Frendberg, som jobbar med affärsutveckling hos modejätten.


Ämnen i artikeln:

ModeH&MUpplevelser

I dag, i samband med Stockholm fashion tech talks, så lanserar H&M-gruppen två, vad de själva kallar banbrytande, tech-funktioner som tagits fram i samarbetet med Google och brittiska start up-bolaget

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&MUpplevelser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev