Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Ny undersökning: Stark ökning för click and collect – men stort missnöje

Publicerad: 31 augusti 2017, 12:25

Foto: Gustaf Olsson

Sex av tio konsumenter som valt click and collect är missnöjda med leveranskanalen. Det visar undersökningen Customer Pulse Report 2017.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikHeminredningClick and collect

Leveransformen click and collect, där kunder beställer varor online och hämtar i butik, fortsätter växa i Sverige. Ikea och Elgiganten är två stora kedjor som satsar på modellen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev