Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Larm: Kedjornas kundmöten allt sämre

Publicerad: 15 februari 2017, 08:14

Foto: Jonas Bilberg

Kedjorna har blivit sämre på en rad viktiga moment i kundmötet. Det visar en ny Daymaker-undersökning."Resultatet är mycket bekymmersamt."


Ämnen i artikeln:

DagligvarorHälsa och egenvårdModeService

De stora butikskedjorna har under det senaste året överlag blivit sämre på att ta hand om sina kunder. Det visar Daymakers senaste mystery shopping-undersökning.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev