Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Kjell & Companys vd om kedjans framgångsrecept: ”Vårt fokus är på kunden – inte på kanalen”

Publicerad: 31 oktober 2022, 09:44

Andreas Rylander, vd på Kjell & Company, intervjuas av Markets chefredaktör Fredrik Svedjetun under Retail Talks.

Vad är det som banar väg för Kjell & Companys framgångar? Och hur jobbar kedjan nu när tiderna blir tuffare? Det berättar vd:n Andreas Rylander i den här tv-intervjun från Retail Talks.

Ämnen i artikeln:

Retail AwardsRetail ArenaKjell & CompanyGoogle

Fredrik Svedjetun

fredrik.svedjetun@bonniernews.se


Mörka moln tornar upp sig på himlen. Vi har oro i världen, räntorna stiger kraftigt, elkostnaderna skenar och konsumenterna har inte varit så här pessimistiska sedan 90-talskrisen.

Hur tar vi på bästa sätt hand om kunderna i det här läget? Hur kan vi jobba smartare och bättre?

Det är något som diskuterades i andra delen av Retail Talks – Markets programserie i samarbete med Google – som arrangerades live på Grand Hôtel den 19 oktober 2022. 

Medverkande i samtalet:

Andreas Rylander, vd på Kjell & Company
Patrice Lusth, affärsutvecklare och entreprenör
Håkan Löfgren, privacy leader retail på Google

Här kan du se programmet:

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Första delen av Retail Talks spelades in i juni 2022. Här kan du se det programmet, där bland andra Ikea, Rituals och Coop medverkade.

 

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev