lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Kedjan lanserar exklusiv app på den svenska marknaden

Publicerad: 1 september 2023, 11:17

Flying Tiger Copenhagen lanserar app i Sverige.

Foto: Pressbild

Flying Tiger Copenhagen lanserar en app på den svenska marknaden. ”En spännande möjlighet att engagera våra kunder på ett nytt och innovativt sätt”, säger Sverigechefen Arben Rexhepi.

Ämnen i artikeln:

Flying Tiger CopenhagenDigitaliseringDetaljhandeln

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


LÄS OCKSÅ: 24 branschprofiler: Här är faktorerna som avgör om du blir framgångsrik i höst

I dag släpps Flying Tiger Copenhagens app, som lanseras exklusivt på den svenska marknaden.

Syftet med den är att belöna, engagera och driva kunderna till butiken samt stärka relationen till dem.

– Det är en spännande möjlighet att engagera våra kunder på ett nytt och innovativt sätt, säger Arben Rexhepi i en kommentar.

I appen finns en rad funktioner som månads- och veckotävlingar, specialerbjudanden och överraskningar.

– Vi har verkligen fokuserat på att göra detta till en belönande och engagerande upplevelse för alla våra kunder, säger Sebastian Karlsson, marknadschef för Flying Tiger Copenhagen i Norden.

Appen kostar inget att ladda ned.

– Med vår nya app inför vi element av gamification för att göra varje besök till en liten äventyrsresa. Det är vårt sätt att göra den digitala världen lika kreativ och engagerande som våra fysiska butiker, fortsätter Sebastian Karlsson.

LÄS OCKSÅ: Så gick det för den flygande tigern i Sverige förra året

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev