Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Kappahl samlar all kundtjänst på ett ställe: ”Helhetsperspektiv”

Publicerad: 20 mars 2018, 08:19

Kappahl öppnar en ny kundtjänst som ska hantera alla försäljningskanaler på alla marknader som kedjan verkar på. ”Tillgängliga när och där kunden själv väljer”, säger Charlotte Katz, chef för digital handel.


Ämnen i artikeln:

ModeServiceKappahl

Den nya kundtjänsten ska sköta kundkontakterna via telefon, direktchatt på hemsidan, e-post, Facebook, Messanger och Instagram på alla marknader där Kappahl har verksamhet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeServiceKappahl

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev