fredag27 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Nancy Asmar i Treat-avdelningen på Kicks i Norrköping, här med kunden Olivia.

Foto: Monika Nilsson Lysell

Hon prisas för säljet – lockar både Tiktok-generationen och 50 plus till fysisk butik: ”Det är framtiden”

På Kicks i Norrköping har kedjans nya koncept Treat blivit en succé, och lockat en något oväntad målgrupp. Nancy Asmar, som nyligen prisats som årets butikssäljare, såg potentialen redan för 20 år sedan. För Market berättar hon hur Tiktok revolutionerat efterfrågan, och vad hon själv förändrat i sitt bemötande för att få kunden att välja fysisk butik framför online.

Publicerad: 4 januari 2023, 11:04

Monika Nilsson Lysell

monika.nilsson@bonniernews.se

Det var som att taket lyfte, av jublet som utbröt. Så beskriver både lokaltidningen och Nancy Asmar själv ögonblicket på Norrköpings handelsgala då årets butikssäljare utsågs.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Market InsightsKicks

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev