Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Här är strulet som kunderna hatar när de shoppar

Publicerad: 3 maj 2018, 06:25

Trots att många gillar att shoppa i butiker så finns det tillfällen då de gärna går därifrån. Likaså finns det saker som retar de mest inbitna nätshoppare som får dem att avbryta köpet. Här är expertens råd för att ge kunderna de bästa shoppingupplevelserna.


Ämnen i artikeln:

Upplevelser

Långa köer och problem med självbetjäningskassor kan få de mest köpsugna kunder att lämna butiken. Kunder som shoppar online retar sig däremot på höga fraktkostnader och krångliga betalningar. Det visar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Upplevelser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News