Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Experten: E-handlare har ett försprång när det gäller kundupplevelsen

Publicerad: 15 oktober 2020, 12:11

Kundupplevelsen har blivit både viktigare och mer digital under pandemin. Att inte ta det på allvar kan ge förödande konsekvenser. Det menar Thomas Karlsson på Sas Institute som tidigare i dag släppte en undersökning om kundupplevelsens ökade betydelse. ”Renodlade e-handlare har ett försprång då de i regel är mer datadrivna”, säger han.


Ämnen i artikeln:

Konsumentbeteende

Thomas Karlsson, Sas institutet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Konsumentbeteende

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News