Köpupplevelse
Experten: E-handlare har ett försprång när det gäller kundupplevelsen
Publicerad: 15 oktober 2020, 12:11
Kundupplevelsen har blivit både viktigare och mer digital under pandemin. Att inte ta det på allvar kan ge förödande konsekvenser. Det menar Thomas Karlsson på Sas Institute som tidigare i dag släppte en undersökning om kundupplevelsens ökade betydelse. ”Renodlade e-handlare har ett försprång då de i regel är mer datadrivna”, säger han.
Thomas Karlsson, Sas institutet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.