Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

En dag på sportlägret – här byggs varumärket med mjuka värden

Publicerad: 26 juni 2019, 13:31

Drygt 6 000 glada barn, 25 sporter och en välsmord upplevelsemaskin. Market har besökt Stadium Sports Camp på sportjättens hemmaplan för att titta närmare på en satsning som inte ska ge en spänn i vinst – men som bygger varumärket utifrån värderingar.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadiumUpplevelser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News