Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Digitaliseringens baksmälla: Försämrad kundnöjdhet

Publicerad: 24 januari 2018, 08:51

Kundnöjdheten minskar i Sverige. Digitalisering pekas ut som orsak. Ny teknik har skapat ett avstånd mellan företag och konsumenter. ”Närhet ger nöjdhet. Framöver kommer slaget om kunderna att handla om det”, säger Johan Parmler, vd på Svenskt Kvalitetsindex, som nu slår larm.


Ämnen i artikeln:

Service

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Service

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News