Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Clas Ohlsons fixartjänst slår huvudet på spiken: ”Bygger kundlojalitet”

Publicerad: 11 oktober 2019, 06:27

Med hantverkstjänsten Clas Fixare tror sig Clas Ohlson ha hittat en ny målgrupp – och en nisch som ingen täcker. ”När det gäller service i hemmet är marknaden enormt underutvecklad,” säger Clas Ohlsons Sverigechef Fredrik Uhrbom.


Ämnen i artikeln:

HeminredningServiceClas Ohlson

Att lansera en app genom vilken kunderna kan beställa hjälp med vardagens våndor som glappande kontakter och avloppsstopp kan tyckas symptomatiskt för vår tid.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News