Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Bildspecial: Kika in hos Chiquelle – digitalt fokus när e-handlaren satsar fysiskt

Publicerad: 29 november 2021, 09:13

Butiken i Westfield Mall of Scandinavia är den första permanenta fysiska hemvisten för Chiquelle.

Foto: Helen Preutz

Efter nio år på nätet kände sig Chiquelle moget för den fysiska marknaden. ”Vi såg en efterfrågan bland kunderna på ett nytt modevarumärke”, säger vd Pouya Boland. Market fick en visning av näthandlarens första permanenta butik – som har gott om digitala inslag.


Ämnen i artikeln:

ChiquelleE-handelModeUnibail-Rodamco-Westfield

Ett behagligt lugn råder i Westfield Mall of Scandinavia när Market besöker nyöppnade modebutiken Chiquelle. Lugnet före stormen, kan antas – för det är dagen före Black Friday och butikens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev