lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Beskedet från kunderna: Gärna service, men inte från butiksmedarbetare

Publicerad: 30 januari 2018, 09:40

Foto: Pontus Edman

Kunderna vill hellre ha service via teknik än genom kontakt med butikens medarbetare. Det visar en ny undersökning.

Ämnen i artikeln:

ServiceUpplevelser


Suget efter mer och bättre service och produktinformation är stort, men hur vill kunderna ha det? Genom interaktion med butiksmedarbetare eller med hjälp av teknik?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev