Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Köpupplevelse

Åhléns söker eventchef till flaggskeppet i Stockholm: ”Skapa nytänkande mötesplats”

Publicerad: 6 oktober 2022, 12:46

Anni Blomster, varuhuschef för Åhléns City i Stockholm.

Foto: Pressbild/Daniel Norman

Satsningen på events fortsätter hos Åhléns city i Stockholm. ”Strategin ligger fast”, säger varuhuschefen Anni Blomster. Nu söker varuhuset en ny person som kan leda verksamheten.

Ämnen i artikeln:

Åhléns

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Åhléns söker just nu en eventchef till flaggskeppet i Stockholm. 

– Vi ersätter vår nuvarande eventchef som skall gå vidare i sin karriär, säger Anni Blomster till Market. 

Jobbet som eventchef går ut på att skapa spännande, roliga, engagerande och oförglömliga kundupplevelser. 

– Åhléns Citys strategi, att skapa en inspirerande, engagerande och nytänkande mötesplats, ligger fast, och vi fortsätter i samma riktning som tidigare med olika event i varuhuset, säger Anni Blomster som avslöjar att nästa stora happening äger runt 15 oktober. 

– Då vi kommer att ha Molly Sandén på plats hos oss här på Åhléns City. 

LÄS OCKSÅ: Anni Blomster om nya uppdraget: ”Som alltid får man skiva elefanten i bitar”

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev