Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Hållbarhet

Synsam bär den hållbara ledartröjan: ”Den som inte tar de här frågorna på allvar kommer inte att överleva”

Publicerad: 25 november 2021, 10:34

Jenny Fridh är kommunikations- och hållbarhetschef för Synsam.

Coronapandemin är ett lysande exempel på att handeln – och hela samhället – har förmågan att ställa om och förändras i grunden när läget blir akut. Så hur kan omställningen kring hållbarhetsfrågorna ta så lång tid? Den frågan ställer sig Synsams kommunikations- och hållbarhetschef Jenny Fridh i en lång intervju om ”Greta-generationens” förväntningar, internt engagemang, lönsam hållbarhet och omöjlighet att överleva för bolag som negligerar ämnet.


Ämnen i artikeln:

Retail AwardsSynsam

Under det senaste halvåret har den allmänna nyhetsrapporteringen till stora delar handlat om naturkatastrofer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Retail AwardsSynsam

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev