Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Hållbarhet

Nu öppnar en ny butik i köpcentrumet – där allt är gratis: ”Liknar ingenting annat vi gjort i kampanjväg”

Publicerad: 2 september 2022, 06:19

Terese Carlson utanför kampanjens insamlingslokal.

Foto: Privat

Köpcentrumet Frölunda Torg i Göteborg är i full gång med höstens kampanj, som innefattar en butik där allt är gratis. ”Ett sätt för oss att skapa engagemang”, säger Terese Carlson, marknadschef på Frölunda Torg.


Ämnen i artikeln:

Pop upStrategiButikskoncept

Varje år lanserar Frölunda Torg och fastighetsägaren Skandia Fastigheter en särskild höstkampanj.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Pop upStrategiButikskoncept

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev