Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Hållbarhet

Här är Sveriges mest hållbara varumärke: ”Prioriterar hållbarhet”

Publicerad: 13 april 2018, 05:39

Coop tar över förstaplatsen som Sveriges mest hållbara varumärke ur konsumenternas perspektiv. ”Det är skörden av ett långvarigt arbete”, säger Erik Elvingsson Hedén, vd för SB Insight.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorCoop

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorCoop

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News