Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Hållbarhet

Haglöfs misslyckades med att skrämma bort kunderna: ”Blir en donation”

Publicerad: 3 december 2019, 14:00

Haglöfs nobb av Black Friday blev en riktig snackis. Men trots att priserna höjdes till det dubbla i de egna butikerna skrämde varumärket inte bort kunderna helt.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidBlack Friday

Läs mer: Haglöfs säger nej till shoppinghysterin – dubblar priserna och stänger online

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev