Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Vinnarens tips för att förbättra kundupplevelsen: Ha roligt och glöm inte sista intrycket

Vinnarens tips för att förbättra kundupplevelsen: Ha roligt och glöm inte sista intrycket

Färghandelskedjan Happy Homes tog hem förstaplatsen i Better Business årliga kundmötesundersökning CX Index. Här delar Dorthe Vinther Limbäck, butikschef på Happy Homes i Västerås med sig av sju handfasta tips på hur man kan jobba för att skapa ett vinnande kundmöte.

Publicerad: 7 april 2022, 11:27

Ämnen i artikeln:

Happy Homeskundrelation

Här delar Dorthe Vinther Limbäck, butikschef på Happy Homes i Västerås med sig av handfasta tips på hur man kan jobba för att skapa ett vinnande kundmöte.

Mystery Shoppingföretaget Better Business har åter korat kedjorna som levererar det bästa kundmötet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev