Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Så skapar du en tillväxtmaskin: ”Lojalitet byggs av energin från en subkultur”

Så skapar du en tillväxtmaskin: ”Lojalitet byggs av energin från en subkultur”

Hur bygger du en kritisk massa av lönsamma kunder? I avsnitt tre av e-handelsskolan dyker vi ner i den kritiska tillväxtstrategin. ”Alla butiksägare vet att lojalitet är lönsamhetsmotorn men inte alla vet hur man kommer dit”, säger Panagoras vd Moon-Suck Song. I detta fylliga avsnitt kan du läsa om:
✓ Locka rätt trafik – organiskt och via annonsering.
✓ Så bygger du ”hyperlojalitet”.
✓ Därför ska du tänka globalt redan i garaget.
✓ Lägg till det äldsta tricket i boken.
✓ Tre ”måsten” i tillväxtstrategin.

Publicerad: 29 mars 2022, 11:55

Ämnen i artikeln:

Markets e-handelsskolaMarket InsightsE-handel

De två första avsnitten av e-handelsskolan belyste vad du behöver tänka på innan du startar en egen e-handel: Om du vill bygga en retailverksamhet eller fokusera på ett eget varumärke med egna

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev