Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Ny artikelserie: Supersäljarnas Hemligheter – här avslöjar de sina bästa knep

Ny artikelserie: Supersäljarnas Hemligheter – här avslöjar de sina bästa knep

De får toppresultat i alla kundmötesundersökningar – i Markets nya artikelserie avslöjar fyra av Sveriges bästa butikschefer sina hemliga knep. Först ut är Lynda Gryciuk som driver Lykos butik i Mood Stockholm. ”När det kommer in en kund ska säljarna vilja briljera med sina kunskaper”, säger hon. Här berättar hon om de viktigaste faktorerna bakom butikens vassa kundmöte:
✓ Vikten av relationer – både inåt och utåt.
✓ Lagarbetet och hur hon leder säljteamet.
✓ Linda Gryciuks fyra budord för kundmötet.
✓ Hur man ger kunden den rätta känslan.
✓ Det förbjudna ordet…

Publicerad: 31 maj 2022, 07:40

Ämnen i artikeln:

kundrelationMarket Insights

”Vill du hjula när kunden kommer in och det fungerar så gör det. Jag är lite teaterapa själv”, säger Lynda Gryciuk, butikschef på Lyko i Mood i Stockholm.

Vad är det som utmärker de bästa butikerna som har de bästa kundmötena?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev