Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Lojalitetsexpertens fyra konkreta tips: Så får du kunderna att flockas till din butik

Publicerad: 20 oktober 2021, 07:56

Coronapandemin har orsakat stora förändringar i konsumentbeteendet. När kunderna nu återvänder till de fysiska butikerna efter ett och ett halvt år har de helt nya förväntningar på upplevelsen. ”Nu går man till fysisk butik för att bli inspirerad eller faktiskt få hjälp av någon”, säger Jennie Gerum, marknadschef på Voyado. Här tipsar hon om vad du kan göra för att leva upp till kundernas nya förväntningar – och locka dem till just din butik.


Ämnen i artikeln:

KundbeteendeButik

Lojalitetsplattformen Voyados data för 2021 visar att kunderna är på väg tillbaka till de fysiska butikerna. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KundbeteendeButik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev