Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Jeanstemplets supersäljare: ”Vi som jobbar här är lite arbetsskadade”

Publicerad: 20 juni 2022, 07:26

”Vi älskar Levi’s-jeans och har ett ansvar att föra märket vidare”, säger Emmy Petersén.

Att sälja inne i en Levi’s-butik är något av en religion. Det menar Emmy Petersén, chef för jeansmärkets butik i Westfield Mall of Scandinavia. ”Vi som jobbar här har ett ansvar att föra märket vidare på bästa sätt”, säger hon. I den andra delen av Markets artikelserie om supersäljarnas hemligheter berättar hon om de viktigaste faktorerna bakom vassa kundmöten.
✓ Taktiken kring provrummet – den heliga ytan.
✓ Emmy Peterséns fyra budord för kundmötet.
✓ Knepet i schemaläggningen som skapar bästa teamen.
✓ Hennes bästa råd till andra butikschefer.
✓ Så leder hon säljteamet – detaljen ingen får missa.
✓ Så blir hon själv peppad.

Ämnen i artikeln:

kundrelationMarket Insights

MS


LÄS OCKSÅ: Ny artikelserie: Supersäljarnas Hemligheter – här avslöjar de sina bästa knep 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev